POŠTOVNÉ OD 50 € ZDARMA                                                                 KONTAKT 

Reklamácia tovaru

REKLAMÁCIA

1.DODANÝ POŠKODENÝ TOVAR

  • Pokiaľ vám bol tovar dodaný poškodený, zašlite nám ho späť na našu adresu spolu s faktúrou a vypísanou návratkou.
  • NÁVRATKU, kde je potrebné vyplniť číslo číslo faktúry, kód vráteného produktu, počet kusov a číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze nájdete TU. V návratke treba vyznačiť, že sa jedná o dodaný poškodený tovar + popis závady.
  • Tovar musí byť v stave v akom bol odoslaný spolu s prislúchajúcimi náležitosťami s ktorými bol dodaný.
  • Tovar musí byť nenosený a nepoužitý s visačkami, v pôvodnom obale.
  • Tovar musí byť vrátený na adresu ISPAL s.r.o., Hviezdoslavov 67, 93041 Hviezdoslavov. Na dobierku nepreberáme.
  • V prípade dodania poškodeného tovaru, náklady na vrátenie nesie predávajúci v skutočnej výške  poštovného uhradeného predávajúcim, max. však vo výške najlacnejšieho spôsobu dodania slov. poštou podľa cenníka slov. pošty.

  Zásielka do 0-2 kg - max. do 3,10 € (poistený balík na poštu)

  Zásielka od 2 kg-5 kg - max. do 4,30 € (poistený balík na poštu)

  • Peniaze za vrátený tovar vám zašleme na účet do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

2. VADA VZNIKLA POČAS 24 MESAČNEJ ZÁRUKY

  • Pokiaľ na tovare, ktorý vám bol dodaný, vznikla vada počas 24 mesačnej záruky , zašlite nám ho späť spolu s faktúrou a vypísanou návratkou.
  • NÁVRATKU, kde je potrebné vyplniť číslo číslo faktúry, kód vráteného produktu, počet kusov a číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze v prípade uznania reklamácie, nájdete TU
  • Tovar musí byť vrátený na adresu ISPAL s.r.o., Hviezdoslavov 67, 93041 Hviezdoslavov. Na dobierku nepreberáme.
  • Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o prijatí a uplatnení reklamácie tovaru  vo forme e-mailu a poučí spotrebiteľa o jeho právach.
  • Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii hneď, najneskôr však do 3 prac. dní od doručenia. V zložitejších prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začatia reklamačného konania
  • Po uplynutí tejto lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

       

Za vady tovaru nemožno považovať:

a.)vady ktoré boli spôsobené dopravcom

b.)opotrebenie spôsobené obvyklým používaní

c.)mechanické poškodenie zavinené kupujúcim

d.)poškodenie spôsobené nadmerným a nevhodným používaním

e.)zanedbaním starostlivosti o tovar

f.)nesprávnym ošetrovaním

g.)pôsobením, cudzích látok (voda, chemikálie)

e.)vady spôsobené vyššou mocou

f.)neodborným zásahom kupujúcim

h.)na závady, na ktoré bol kupujúci upozornený

i.)na závady, pre ktoré bola na tovar poskytnutá zľava

 

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info