Výhody

VÝMENA | VRÁTENIE | REKLAMÁCIE    DODANIE | PLATBA      KREDITY ZA NÁKUP          INFOLINKA

 

Výmena | Vrátenie| Reklamácia

VÝMENA TOVARU

  • Pokiaľ vám dodaný tovar nevyhovuje, je možné ho vymeniť za inú veľkosť (pokiaľ je skladom alebo na externom sklade) prípadne za iný tovar.
  • Výmena tovaru je možná, len po dohode. Napíšte nám na shop@peknetopanky.sk , ktorý z doručených produktov chcete vymeniť (kód produktu a veľkosť) a produkt za ktorý ma byť vymenený (kód produktu a veľkosť). Po overení dostupnosti vám výmenu potvrdíme/zamietneme prostredníctvom e-mailu.
  • V prípade nedostupnosti požadovaného tovaru na výmenu, postupujte podľa pokynov na vrátenie tovaru.
  • V prípade potvrdenia výmeny, nám tovar spolu s faktúrou a vypísanou návratkou zašlite na našu adresu.Po doručení zásielky vám obratom zašleme tovar na výmenu.
  • Tovar musí byť v stave v akom bol odoslaný spolu s prislúchajúcimi náležitosťami s ktorými bol dodaný.
  • Tovar musí byť nepoškodený, nenosený a nepoužitý s visačkami, v pôvodnom obale.
  • NÁVRATKU, kde je potrebné vyplniť číslo faktúry, kód vráteného (vymieňaného) produktu a počet kusov nájdete TU.
  • Tovar musí byť vrátený na adresu ISPAL s.r.o., Hviezdoslavov 67, 93041, Hviezdoslavov. Na dobierku nepreberáme.
  • Tovar musí byť riadne zabalený a zabezpečený proti poškodeniu pri preprave. Krabice od obuvi neznehodnocujte olepovaním.
  • Výmena tovaru a opätovné doručenie je bezplatné.
  • Náklady na vrátenie tovaru nesie kupujúci

 

VRÁTENIE TOVARU

  • Pokiaľ vám dodaný tovar nevyhovuje, nesedí veľkosť, strih, tovar sa vám nepáči, alebo nezodpovedá vyobrazeniu, príp iný dôvod, je možné ho vrátiť.
  • Tovar môžte vrátiť do 360 dní od prevzatia spolu s faktúrou a vypísanou návratkou.
  • Tovar musí byť v stave v akom bol odoslaný spolu s prislúchajúcimi náležitosťami s ktorými bol dodaný.
  • Tovar musí byť nepoškodený, nenosený a nepoužitý s visačkami, v pôvodnom obale.
  • NÁVRATKU, kde je potrebné vyplniť číslo číslo faktúry, kód vráteného produktu, počet kusov a číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze nájdete TU.
  • Tovar musí byť vrátený na adresu ISPAL s.r.o., Hviezdoslavov 67, 93041, Hviezdoslavov. Na dobierku nepreberáme.
  • Tovar musí byť riadne zabalený a zabezpečený proti poškodeniu pri preprave. Krabice od obuvi neznehodnocujte olepovaním.
  • Náklady na vrátenie tovaru nesie kupujúci
  • Peniaze za vrátený tovar vám zašleme na účet do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

REKLAMÁCIA

1.DODANÝ POŠKODENÝ TOVAR

  • Pokiaľ vám bol tovar dodaný poškodený, zašlite nám ho späť na našu adresu spolu s faktúrou a vypísanou návratkou.
  • NÁVRATKU, kde je potrebné vyplniť číslo číslo faktúry, kód vráteného produktu, počet kusov a číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze nájdete TU. V návratke treba vyznačiť, že sa jedná o dodaný poškodený tovar + popis závady.
  • Tovar musí byť v stave v akom bol odoslaný spolu s prislúchajúcimi náležitosťami s ktorými bol dodaný.
  • Tovar musí byť nenosený a nepoužitý s visačkami, v pôvodnom obale.
  • Tovar musí byť vrátený na adresu ISPAL s.r.o., Hviezdoslavov 67, 93041 Hviezdoslavov. Na dobierku nepreberáme.
  • V prípade dodania poškodeného tovaru, náklady na vrátenie nesie predávajúci v skutočnej výške  poštovného uhradeného predávajúcim, max. však vo výške najlacnejšieho spôsobu dodania slov. poštou podľa cenníka slov. pošty.

  Zásielka do 0-2 kg - max. do 3,10 € (poistený balík na poštu)

  Zásielka od 2 kg-5 kg - max. do 4,30 € (poistený balík na poštu)

  • Peniaze za vrátený tovar vám zašleme na účet do 14 dní od odstúpenia od zmluvy.

 

2. VADA VZNIKLA POČAS 24 MESAČNEJ ZÁRUKY

  • Pokiaľ na tovare, ktorý vám bol dodaný, vznikla vada počas 24 mesačnej záruky , zašlite nám ho späť spolu s faktúrou a vypísanou návratkou.
  • NÁVRATKU, kde je potrebné vyplniť číslo číslo faktúry, kód vráteného produktu, počet kusov a číslo účtu na ktorý vám vrátime peniaze v prípade uznania reklamácie, nájdete TU
  • Tovar musí byť vrátený na adresu ISPAL s.r.o., Hviezdoslavov 67, 93041 Hviezdoslavov. Na dobierku nepreberáme.
  • Predávajúci vydá kupujúcemu potvrdenie o prijatí a uplatnení reklamácie tovaru  vo forme e-mailu a poučí spotrebiteľa o jeho právach.
  • Predávajúci je povinný rozhodnúť o reklamácii hneď, najneskôr však do 3 prac. dní od doručenia. V zložitejších prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie tovaru najneskôr do 30 dni odo dňa začatia reklamačného konania
  • Po uplynutí tejto lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť od zmluvy alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar.

 

 

 

 

-ZNAČKY-

 

ViCES       abloom       vilady        sergio todzi       značky

 

 

-VAŠE RECENZIE-

 

blank
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Recenzie zákazníkov
  • Previous
  • Ďalší

Prihlásenie

Táto stránka používa cookies. Viac info